布列塔尼公爵

EC/锤基/虫铁/贾尼/RF/肖根/关周/斯卡曼德兄弟
“爱若执炬迎风 炽烈而哀恸”
Gasoline - Halsey

这首歌也太适合肖根了吧

Are you insane like me
你也像我一样丧失理智吗
Been in pain like me
你也像我一样承受过剧痛吗
Bought a hundred doller
像我一样砸钱
bottle of champagne like me
买最昂贵的香槟
Just to pour that mothetfucker
只为把它泼进
down the drain like me
肮脏的下水道
Would you use your water bill
像我一样用水费单
to dry the stain like me
擦净手腕上的血污
Are you high enough
也像我一样
without the Mary Jane like me
不用靠**就能和吞云吐雾一样神思恍惚吗
Did you tear youself apart
像我一样撕碎自己
to entertain like me
只是为了娱乐
Do the people whisper about you
那些人们
on the train like me
也在火车上低声议论你吗
Saying that you shouldn't waste
他们也说 你不应该像我一样白白浪费
your pretty face like me
自己漂亮的脸蛋吗

Are you detanged like me
你也像我一样精神错乱吗
Are you strange like me
你也像我一样格格不入吗
Lighting matches just to
你也像我一样点燃火柴
swallow up the flame like me
只是为了张嘴吞下火焰
Do you call yourself a fucking
你也称自己为
hurricane like me
一股该死的飓风吗
Pointing fingers
像我一样到处指点批判
'cause you'll never
却拒绝
take the blame like me
承担责任吗

And all the people say
那些人 他们说
You can't wake up
你永远无法改过自新
This is not a dream
你以为你生活在梦境里
you're part of a machine
你是冰冷的机器
you are not a human being
你根本不属于人类
With your face all made up
你所有的面部表情
living on a screen
都生成在屏幕上
Low on self esteem
你也根本没有丝毫的自尊
so you run on gasoline
所以你应该是靠汽油运作的
I think there's a fault
如果我是机器
in my code
我的代码应该哪里出错了吧
These voices won't
他们的声音像鬼魂一样如影随形
leave me alone
不肯离去
Well my heart is gold
我有一颗金子般善良温暖的心
and my hands are cold
双手却冰冷得无能为力

Root的“bad code”理论。
小女孩对Shaw说你不是感觉不到,只是声音被调低了。
Root半边身体被注射镇定剂,半边身体被注射兴奋剂。
Shaw经历了七千多次模拟,自杀七千多次也没有对Root动手。
Root从奉机器为上帝,到以命相逼、拒绝任务来换取Shaw的线索。
Shaw在模拟中说出“You are my safe place.”随后自尽的泪水。
Root在Shaw下落不明的时候跟RF一起出任务,在婚礼现场看着甜蜜的新人,露出温柔的向往的笑。
“家庭纷争,煮烂的菜,一生一世一双人,谁能不爱啊。”
“我这一生,早就不期待善终了。”

评论(5)

热度(48)

  1. 共3人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据